مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-28سياسي

باید با جریان کرونا همراه شویم/ پذیرش؛ لازمه تاب آوری


یک روانشناس، کرونا را نیازمند رفتارهای مراقبتی دانست و افزود: ما نباید در برابر تغییر مقاومت کنیم، اما هنوز افرادی هستند که دوست دارند به روزهای قبل از کرونا بازگردند و باورشان نشده که کرونا اتفاق افتاده و هست لذا باید با جریان کرونا همراه شویم، - ایسنا/گیلان یک روانشناس، کرونا را نیازمند رفتارهای مراقبتی دانست و افزود: ما نباید در برابر تغییر مقاومت کنیم، اما هنوز افرادی هستند که دوست دارند به روزهای قبل از کرونا بازگردند و باورشان نشده که کرونا اتفاق افتاده و هست لذا باید با جریان کرونا همراه شویم، زیرا بخشی از زندگی ما شده است.

زهره تیموری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیماری کرونا زندگی همه افراد را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: همه افراد به دنبال بالا بردن صبر و تحمل خودشان در این ایام هستند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش توان و انعطاف در مواجهه با مسائل و مشکلات، افزود: روزانه با آمارهای کرونایی مواجه هستیم، اما هر کدام از این اعداد عزیز و تکیه گاه یک خانواده هستند و مسئولیت های زیادی بر عهده داشتند و اکنون تحمل از دست دادن برای خانواده های آنان بسیار سخت است.

این روانشناس، با بیان اینکه افراد در مواجهه با مسائل و مشکلات به دو دسته تقسیم می شوند، تصریح کرد: برخی از افراد سختی ها را راحت تر پشت سر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با جریان کرونا همراه شویم/ پذیرش؛ لازمه تاب آوری

باید با جریان کرونا همراه شویم/ پذیرش؛ لازمه تاب آوری